Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Saturday, July 6, 2013

Checklist Kedatangan Ramadhan 2013!

Alhamdulillah.. Ramadhan datang lagi...

Rasa berdebar ada, excited ada.... tapi yang pasti memang niza tertunggu-tunggu lah kedatangan bulan yang mulia ni saban tahun.

Tahun ni, InsyaAllah, kita dijangka mula berpuasa pada hari Rabu, 10 Julai 2013..

3 hari je lagi...... tik tok tik tok...


Puasa dah ganti ke, yanggg?


*****

Okay, macam biasa...  sempena beberapa hari lagi nak sambut bulan istimewa ni.. Jom kita buat sikit checklist ..sekurang-kurangnya.. kita boleh buat sedikit preparation sebelum tibanya Ramadhan Al-Mubarak ni..


Ini checklist Niza untuk tahun ni yea...
(tahun lepas tak buat sebab sibuk kerja..hehe)

1.  Cari buah Kurma untuk buat sahur dan berbuka ..
2. Cari papedom untuk menyedapkan makan waktu sahur ..
3. Basuh bersih-bersih semua telekung, sejadah sebab banyak
    nak guna sepanjang Ramadhan ni ..
4. Cari lampu raya untuk dipasang sepanjang Ramadhan ..
5. Control berbelanja di 'Param' - Pasar Ramadhan.. sebab 
    dah fulltime housewife, ingat nak lebih rajin masak..
6. Heheheheeee... itu aje kot yang terlintas di fikiran buat
     masa ni.. ;) .. Nanti ada lagi, Niza tambah..


So, anda pulak macam mana? Jom la sharing ngan Niza yea..

puasa,ramadhan,niat puasa,doa



Premium Beautiful Hari Raya Promo :

Niza 012.2969042
Nita 012.4700240
Adah 012.6473445

Hadiah misteri menantii.....

No comments:

Post a Comment