Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Friday, November 9, 2012

Dua Jiwa Satu Hati

* Sorry,post kali ni jiwang sket yer..harap maklum*

***

Alhamdulillah.... syukur..

Bermula dengan satu jiwa, satu hati..

Kemudian dua jiwa, satu hati..


***
Kini, 5 tahun sudah usia perkahwinanku...ececehh....
 cepat betul masa berlalu rasanya...... haih. 


*** 



Pic atas ni adalah niza bersama anak buah, genap 5 tahun yang lepas.
Hari pun sama, Jumaat yang penuh berkat. Masa ni tengah nervous nak tunggu akad nikah lepas Asar.. ;)

Kini, Alhamdulillah...

Err,takde pic yg the latest... tapi kami masih ber-empat camni.. ;p

*** 


Sedikit coretan yang niza jumpa dalam diari
lama niza , ketika tue zaman bercinta dengan encik suami, 11 tahun yang lalu...

God gave you two legs to walk,
two hands to hold,
two ears to hear,
to eyes to see,
but why God give you one heart?
It's because God gave the other one
to someone for you to find..

Masa ni memang feeling habis.... haihh!

pic sekadar gambar hiasan..bukan niza ngan husband nih.. ;p


***

ok lah, feeling sikit-sikit sudah... nak lebih-lebih, macam tak sesuai pulakk.. so... kita tengok video ni lah... 


***

Moga kehidupan kita semua diberkati Allah swt. 
Ameeenn... ;)

No comments:

Post a Comment