Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Sunday, November 11, 2012

Beautiful ! From one to infinity!

The journey of a thousand miles begins beneath one's feet
...

Niza masa bermula dulu hanya seorang diri... 
tak ada sesiapa..tak ada kawan dan tak ada rakan niaga langsung...

Yang niza ada hanyalah encik suami yang sentiasa bagi semangat dan menyokong niza juga
CDM Mai yang sentiasa disisi untuk memberi kekuatan dan tunjuk ajar... 


Masa nak mula memang susah.. 
Susah bukan sebab apa atau dari sesiapa...
Susah tu adalah sebab nak berperang dengan diri sendiri jer..

Susahnya nak buang rasa malas, malu, takut,suka tangguh dan segala macam tapi-tapi tue.. .
...

...

...

Tapi,untuk berjaya macam CDM Hanis atau CDM Mai
Kena lawan jugak dengan semua elemen-elemen negatif dalam diri tue..

Jadinya..sejak itu niza nekad, 

"Alang-alang aku dah bermula dalam 1 kepayahan, biarlah pengakhirannya dalam 1000 kesenangan"

...
...

Bermula langkah yang pertama, 
baru akan wujud langkah-langkah seterusnya...

Dari satu.. menjadi dua, tiga...dan .... infiniti .. ;)







Dan hingga kini, masih banyak yang perlu niza belajar....sebab apa yang niza notice, lagi banyak yang niza timba ilmu, rupa-rupanya...banyak lagi perkara yang niza tak tahu sebab dunia ini terlalu luas... ;)
great..

Jadinya,
perjalanan masih jauh, 
ramai lagi kawan-kawan yang niza nak bantu...
sebab kita lakukan ni bukan untuk setahun dua, tapi selamanya  insya'allah.

***

cuma apa yang niza wajib beritahu..
kita semua dah berada dilandasan yang betul, dah berada dibawah akademi yang besar (GLAM) yang dah terbukti melahirkan ramai usahawan muda berjaya...

Bisnes ini tak pernah salah, yang buat ia nampak salah ialah orang yang tak faham konsep bisnes itu dan menyalahgunakan ia..fikir-fikirkan ya...-

Be With Us In This Beautiful Business,
Every single step you will be guided.
Trust Me.

Loves
Azniza Arshad
012-2969 042

No comments:

Post a Comment