Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Monday, May 21, 2012

hEpI BeSdAy!

Hepi besday to my loves one,two and three ......
sedap pulak niza tengok kek coklat ni.......

16 May 2012
Hepi besday buat abah.. tahun ni,abah dah menjangkau usia 58 tahun.. bermakna, dah 58 tahun abah menghirup udara di muka bumi Allah ni... syukur Allah beri abah kesihatan yang baik pada hari lahirnya tahun ni.. Dan,jatuh pada hari lahir abah ialah hari guru...So, buat kesekian kalinya...selepas 33 tahun mengajar di sekolah Aminuddin Baki,KL... tahun ini merupakan tahun akhir abah bergelar seorang guru kepada murid2 di sekolah... yang pasti,walaupun abah dah tak mengajar lagi, beliau tetap seorang pendidik yang berjaya kepada kami semua...selamanya ............
Sempena persaraan abah,RTM pun ada buat liputan dan laporan khas .... dan dah ditayangkan masa 17 May yang lalu.... bila tengok rakaman ni,sayu dan sebak pun adaa...sob..sob..

Selamat Hari Jadi & Selamat Hari Guru buat ayahanda tercinta ...

abah dengan cucu2nya.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

20 May 2012
Hepi besday buat suamiku... tahun ni papa (panggilan buat suami) dah menginjak usia ke-31 tahun... 3 series la katekan.... hehehe... ma doakan moga pa mendapat kesihatan yang baik,dimurahkan rezeki dan bahagia bersama kami selama-lamanya,selagi hayat dikandung badan....
Hepi besday,papa...luv u till foreva...

anak bapakkk..........

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

22 May 2012
Hepi besday buat mak...... tahun ni, mak berpeluang meraikan harijadi yang ke 58 bersama2 kami anak beranak... Alhamdulillah..walaupun sambutan hanya sederhana, cuma makan kek coklat (masa hari ibu hari tu), niza tau mak sangat menghargai kami... Bagi kitorg adik beradik, hadiah paling berharga yang dapat kami berikan ialah kasih sayang yang tiada tolok bandingnya... bagi kami, mak tetap berada di tempat yang istimewa dalam hati kami walaupun kitorang dh mempunyai keluarga sendiri.... 
Moga,Allah panjangkan usia mak supaya kami dapat menikmati lebih lagi kebahagiaan yang tertinggal selama ini....

hmm...bertuah la mak nak pandang kamera kann..........

Mereka inilah insan-insan teristimewa yang hadir dalam hidup niza... 
aku bahagia karena kamu semua!


errr....relevankah gambar niza wif haris hisap susu + hadif gambar sekeratt?? ^_^



hepi besday juga niza ucapkan pd readers yang sambut besday in mei.. semoga Allah berikan keberkatan,dimurahkan rezeki dan ceria2 selalu ya..Luv!

No comments:

Post a Comment