Tuesday, August 23, 2011

Testimonial dr Kak Ana ..saya kagum!

Ish... KAGUM betul la niza ngan Kak Ana ni...

++++++++++++

Kali ni niza nak luahkan dan share dengan semua kenapa la Niza kagum dengan akak sorang ni...
Tapi sebelum tu..korang tgk pic kak Ana nih... apa yang bezanya..apa yang cantiknya... apa yang kiutnya. 
 Pic 1 : Kak Ana dengan Dato' Siti....
 Pic 2 : Kak Ana selepas maintain pakai Premium Beautiful + makan Nurich Lactolite secara konsisten
Pic 3 : Kak Ana yang maintain slim ...

Kak Ana ni niza kenal menerusi biz online Premium Beautiful. Niza ingat lagi dulu2.. masa hujung tahun 2009, masa ni Niza tengok.. Kak Ana masih "kiut" dengan bentuk tubuh yang agak berisi... then, bila dah lama.2.. jumpa lg kak Ana awal tahun 2011...

dalam hati niza kata.."eh,kak Ana ni dh x se chubby dulu lah - spt 2 tahun lepas"...

Makin lama, niza tengok body kak Ana makin slim tau...mcm dlm pic 2 dan pic 3... 
haih... makin cantik la kak Ana ni...... lama2 baru tau yg Kak Ana ni hanya :-
Maintain pakai Premium Beautiful at least 8 jam sehari + Makan Nurich Lactolite...

Hebat tu!!
Tapi itu lah,yg buat Niza lagi kagum, Kak Ana sangat2 merendah diri ...

+++++++

kagum2...sangat kagum.....



No comments:

Post a Comment