Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Wednesday, August 24, 2011

Raya...

Hari Raya around the corner... so,mcm 'mood' raya telah menjelma.... hehe.
kat opis ni..sume duk pasang lagu raya.....

nway..tetibe mcm nk tgk pic raya tahun2 lepas...

so...kita layan je la barang sekeping dua pc ni...

Raya tahun 2008 - xde gambo best.sbb masa ni tgh sarat mengandung..mood nak bergambo pun xdo.
Turn raya : belah hubby @ Taiping... shahdu gak sbb 1st time raya laki bini...

ini raya tahun 2009... time ni..raya belah niza... balik Nilai,pastu gerak ke Bt Pahat.. masa ni si kecil Hadif baru umo 9 bulan... tgk.. togel je tue sebab baju dia basah.. kena tumpah dengan air basuh ayam... nakal sgt...

hehe...niza dan hadif.... comel la dia time ni..rindunyaaaa..!!! opss..opss... (masa ni haris baru sebulan dlm perut ..hihi) 


ini tahun lepas punya raya (2010) ..bergambo ngan family in law... oh.ya..masa ni kitorang beraya di Taiping.. :-) ..turn belah husband...

actually..masa ni kami dah ber'empat'... si haris dah umo 3 bulan..tapi disebabkan dia suka meragam.... niza maleh nak amik haris dr buaian... karang x dpt bergambo sakan lak kan..... 

ehehe.crop gambo sendiri..bukan apa..bila niza belek2 gambo....baru perasan.. raya tahun 2009 punya kaler lebih kurang sama je ngan raya tahun 2010... hehehe.....

+++++++

so, tahun ni lak camne? tunggu je la nnt ye... 

B.Y.E

No comments:

Post a Comment