Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Monday, January 17, 2011

Generate income NOW!

Generate your income now....! 

Tengok gambar kat bawah ni... Cantik kan gambar padang terbentang luas menghijau... langit cerah membiru.... awan putih .. menggambarkan betapa besarnya ciptaan Allah SWT untuk dinikmati semua para manusia... 
Sebenarnya... sebesar itu lah juga peluang rezeki yang diberikan olehNya untuk sama2 kita kecapi dan nikmati...

Dalam kehidupan kita seharian, kita kena sentiasa celik dan berfikiran terbuka untuk melakukan segala perubahan dalam diri.. Tiada siapa yang mampu mengubah segalanya melainkan diri kita sahaja....

Masa itu emas... kenapa kita tak gunakan masa yang sangat berharga ni untuk merebut peluang2 untuk memperbaiki kehidupan kita? 

Baiki kehidupan merangkumi :-

1.Kualiti masa kita untuk diri sendiri, keluarga dan orang2 yang kita sayangi...... 
2.Bebas untuk berbelanja... kita x terikat dengan sebarang hutang2 untuk membeli barang2 keperluan hidup! ..
3. Kenderaan yang lebih selesa .... kereta yang baik ... untuk mudah kita bergerak ke sana sini... bayangkan, dengan kereta yg lusuh, mampu kah kita sampai ke destinasi dengan selamat? ....Buat la anak tiba2 sakit di tengah malam, kereta pulak rosak... aduhhh...camane tue??
4. Rumah yang selesa... anak2 kita dah masuk 3, 4 orang.. tapi x kesian ke kita pada mereka kerana terpaksa bersempit2 utk mengulangkaji pelajaran bersama2?? 
5. Sihat tubuh badan ... untuk menjalankan kehidupan seharian dan untuk melakukan Ibadat kepadaNya.. 
6. Simpanan utk kemudian hari.... my EPF pun baru reach 60K.. tapi x mustahil dengan buat bisness,income kita boleh reach 60K sebulan! Confirm!

Kita pernah berasa susah DAN kesusahan itu juga yg mematangkan kita... tp smp bila kita nak hidup dalam kesusahan kalau kita sendiri yang x melakukan perubahan??? 
Duit bukan segala2nya, tapi segalanya memerlukan duit...
Dear...peluang nak memperbaiki diri sentiasa terbuka... tepuk dada tanya hati...
Insya'Allah... niza and the team will guide you... jgn risau...

We will share our little secret! 

Oh ye..serius sgt pun cam x best kan? niza nk share jugak, last friday niza pi butik Coach,KLCC... I aimed this handbag to be mine... 
ermm..jalan2 tgk handbag, masuk la marks & Spencer... lawa2 blouse .. hehe. cuci mata sket...

then, teman shelyza gi shopping mekap... gi MAC... layanzz!


dan last but NOT least... pg butik ARZU ...shopping tudung .. :)



wahh... bestnya...!! u all nak shopping jugak x? JOM!!!!




Contact me now : 012-2969 042 (niza)


Love,
mamadarwisy




No comments:

Post a Comment