Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Premium Beautiful Corset by Azniza Arshad

Thursday, February 14, 2013

Biz : Bebas Hutang ...

Salam all...

Selama kita bekerja ni,

Ada terfikir tak cara macam mana nak bebas hutang?
 Antara hutang2 yg biasa kita dengar dan lalui..

Hutang belajar - PTPTN
Hutang credit card 
Hutang Personal Loan 
Hutang kenderaan

dan macam-macam lagi.

Hutang sebenarnya antara benda paling susah orang nak bayar kan...
Macam hutang dengan bank,
biasanya orang ambil amaun paling minimum untuk bayar tiap2 bulan. 

So, bila bayar paling minimum.. maka tempoh pun semakin panjang. 
Terutama sekali apabila melibatkan hutang kad kredit. 
Kadang-kadang, 
Sampai 3-4 tahun masih tak langsai-langsai..

Jadi, dimana tindakan kita untuk kurangkan bebanan hutang 
dan kewangan yang kita hadapi selama ni...?

Tapi, dengan buat bisnes ni,
Insya'Allah dalam bulan ke - 3 dah boleh dapat RM13k, 
yang boleh bantu cover loan-loan dan hutang yang ada..

****

Call / SMS Niza 012-2969042 
Whatsapp 017-2170783

Niza akan bgtau mcm mana cara nak dapat extra income 
dan bantu langsaikan hutang2 anda k.. :)


No comments:

Post a Comment